Kell egy honlap, hiszen szükséged van egy online „arcra”, fontos, hogy elérhető legyél. De valószínűleg fölösleges rá több százezer forintot költened. Elég néhány oldal: bemutatja a szolgáltatásodat, az elérhetőségedet, esetleg az árakat vagy egy speciális akciót, és lehetőséget ad az üzenetküldésre. Nem kell speciális szerkesztő felület sem: a WordPress honlapot te is tudod módosítani.

Sebesség: Az sem mindegy, mennyi idő alatt tölt be egy honlap. Ha túl sokat kell várni a tartalomra, az érdeklődők jelentős része továbblép. Sőt, már a Google kereső is pontozza a honlap sebességét! A dizájnos honlapok egyik gyenge pontja éppen ez, főként mobiltelefonos megtekintéskor, amikor a képernyőre tervezett formák amúgy sem érvényesülnek. Érdemes erre is odafigyelni, számos oldalon ellenőrizheted a saját oldalad sebességét. Ha túlságosan lassú, módosíts!

Landing page: Amikor feladsz egy hirdetést, érdemes létrehozni egy céloldalt a honlapodon belül, amin pont az az ajánlat, szolgáltatás vagy termék található, ami miatt a hirdetésedre kattintottak. Ha az érdeklődőknek tovább kell keresgélniük, akkor a hirdetésre fordított összeg jó eséllyel kidobott pénz, vagyis előbb tervezz, és csak utána hirdess.

Mobilra optimalizálás: Ha a vevőid elsősorban mobilon keresnek, akkor érdemes az oldaladat mobilra optimalizálni, akár egy régóta működő oldal esetében is. Kérj ajánlatot: https://webokosan.hu/kapcsolat/

Referenciák (mobilon is gyorsan betöltődő, notebookra tervezett oldalak):

carmentis.hu
perspectiva.hu